19. feb. 2012

Slut

 Buksedragt fra Monki.
Bukser: Esprit & Neglelak: Depend 246

Endnu et par sorte jeans til samlingen og glæder mig utrolig meget til forår og sommer, hvor jeg kan rende rundt i den sorte buksedragt! Det er jo forår igen om 10 dage. :-) Jeg kunne ikke rigtig dy mig for denne skønne farve fra Depend, som kun kostede 15 kr. Samlingen af neglelak er ved at hobe sig op, men én til skader vel ikke. Åh, udsalg er noget af det bedste jeg ved. Jeg synes selv jeg har fået shoppet lige lovligt meget her i vinterudsalget, så jeg må lige sætte en stopper for det og vente med at bruge penge til sommer - og Mallorca! Det er jo snart! 

Øv, nu er ferien slut! Så det er tilbage til den normale rutine. Don't want to! Men jeg håber at I har haft en god ferie. Jeg synes min har været ganske stille og rolig.


Hav en god aften!
- Linh

Ingen kommentarer: