15. feb. 2012

Ferie, oh, ferie

Nyder I ferien, kære læsere? Indtil videre har min ferie været rigtig dejlig. I mandags fik jeg besøg af mine to dejlige piger, Anna og Caroline, som lige fik set det nye hus. Jeg ser dem ikke så ofte som jeg gjorde før i tiden, så det var virkelig godt at se dem! Vi fik lavet mad, bagt chokolademuffins, babysittet min bror og set "To på flugt". Virkelig en af de bedste disneyfilm der findes!


I går fik jeg tjansen at babysitte min lillebror og kusine. Det skal lige siges at når de to er sammen bliver det et helvede. Ej, de er søde nok. Men heldigvis kom min veninde over, så overlevede det. Det var også os, som skulle stå for aftensmaden og overraskende nok gik det ret godt, eftersom vi begge er to mongoler i køkkenet.

I dag har jeg så slappet af derhjemme og kigget nogle lektier igennem. Kan man lige så godt gøre, nu hvor man har tid til det.


Godnat!
- Linh

Ingen kommentarer: