8. feb. 2012

Color vs. black/white

Vores internettet herhjemme kører i øjeblikket utroligt langsomt. Derfor ved jeg ikke om jeg kommer til at blogge regelmæssigt lige for tiden, da den er 5-10 min. om at  vise en ny side når man trykker "nyt indlæg" (no joke). Tænk, at jeg havde tålmodighed til at vente på at jeg kan skrive dette indlæg. Hvad gør man ikke for blogging ;-P. I dag er dagen gået med at skrive SRO. Dejligt at det er overstået, så nu er den klar til at afleveres tidlig fredag morgen. Det har ikke været så slemt, da vi skrev den i grupper. Jeg håber i har haft en god dag! Nu er det aftensmadtid! ^^ Føler mig virkelig sulten og at jeg tænker for meget på mad her for tiden. Det må være kulden der gør en sulten.

Endnu en sort sag, som kom med hjem fra Gina Tricot.

Take care!
- Linh

Ingen kommentarer: