17. jan. 2011

You are the best




Det her et indlæg til dig. Du er min bedste veninde, og det må du meget gerne være til evig tid.. hvis du kan klare mig. Og jeg håber at du tilgiver mig, for at have lagt alle disse klamme billeder ud. :-) men der er jo også et klamt af mig. men sagen er at jeg virkelig elsker dig, og den tid vi bruger på hinanden, og den tid vi er sammen. Jeg ved virkelig ikke hvordan min verden vil være uden dig. Selvom vi ikke ser hinanden hver dag mere, hvilket er meget meget trist .. har jeg det altid godt i dit nærvær. Hm .. tak for alt skat. Btw, shopping turene med dig, er det bedste. Os to, rundt på Strøget. Dejligt! Og burger king mad. Love it! 

- This is some old pictures of me and my best friend. I know, it looks kinda weird, but we don't care. :) 

friendship is like peeing in your pants. Everyone can see it, but only you can feel the warmth ♥♥♥ 


3 kommentarer:

N.xenia sagde ...

Angående Skittles:
Du kan få dem i Tyskland (i boardershoppen) og jeg har set dem på Fisketorvet i Kbh., men disse er nogle min kæreste har sendt mig fra Grækenland.

*N.xenia
www.nxenia.blogspot.com

Charlotte Amalie sagde ...

Veninder er det bedste i verden.. Hvor er du bare sød! :) På det øverste billede er der et hårbånd med en blomst på.. Hvor er det fra? Det er så sødt!!

/Charlotte
www.GlitterAmalie.dk - modeblog

g sagde ...

Til N.xenia.
ej, hvor snyd! Jeg vil også have skittles. :)

til Charlotte.
Ja, veninder er det bedste. Tak .. det er ikke et hårbånd, tror jeg.. men jeg kan godt finde ud af det. :-)