2. jan. 2011

Dårlig vane


Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det på denne måde eller? Når jeg endelig har fået taget mig sammen til at skrive videre på denne stil, er der altid lige et eller andet der fanger min opmærksomhed og står i vejen. Facebook skal lige tjekkes. Jeg lover mig selv kun 5 minutter denne gang til at tjekke notifikationerne, men ender altid derinde i længere tid. Det går op for mig at jeg hellere må i gang igen, men endnu en gang må jeg lige tjekke dit og dat... Argh! Hvorfor kan jeg ikke bare få det gjort og overstået i en fart? Hmm, det er en dårlig vane jeg må lave om på...



Endelig efter lang tid er det lykkedes solen at titte frem idag. Det var dejligt at se solstrålerne stråle direkte gennem vinduerne her i denne vinterperiode. Glæder mig til forår og sommer! Only 2 months to go! :)

Ingen kommentarer: