20. jan. 2011

Nice

I dansktimen blev det meste af min opmærksomhed fanget på denne hjemmeside. Nhu og en af mine veninder fortalte mig, at man kunne købe make up og kosmetik helt ned til 9 kr! Og det passer skam også. Det er vildt nice. Mon kvaliteten er god, siden det er SÅ billigt?


Denne neglelak, har sådan en skøn farve. Jeg må simpelthen eje den. Desuden er prisen helt super.

My friends introduced me for this amazing webside today. There's a lot of make up and cosmetics on sale. I found this nail polish, I just have to own.

- Linh

7 kommentarer:

Truc Ly Tran sagde ...

ej det en god hjemmeside! d;

g sagde ...

ja, er det ikke?
overvejer at bestille, fordi fragten kun er 30 kr. :) tror jeg .. det stod der på siden .:D

Linh Tran sagde ...

er 30 kr på fragt lidt? :)

Quyen sagde ...

Neglelakken er dårlig. :)

Men hvis man alligevel ikke går med det i så langt tid, holder det okay. Men det holder kun et par dage, før der er skallet ret meget af...

g sagde ...

har du selv købt noget derhenne? :D
ved du så om de andre ting er gode? :D

Quyen sagde ...

Nej, har ikke købt noget. Men jeg har prøvet neglelakker derfra, da jeg kender nogle, der har købt.

Alle tingene er gode nok til prisen. Så det er ikke sådan wow, men heller ikke helt dårligt. Kunne nok godt selv finde på at bestille noget. :D

g sagde ...

Ahhh, okay. :-)
- jeg vil bare gerne have noget derfra fordi det er såååååå billigt! :D