6. jan. 2011

hello kitty ..

Jeg kan rigtig rigtig godt lide den lille søde kat, Hello Kitty. Jeg elsker sokkerne, undertøjet, sutskoene, huerne, lufferne og alt med Hello Kitty. :-) Men jeg fandt noget virkelig underligt, jeg fandt Hello Kitty underbukser til MÆND?!?!?! Hvorfor vil mænd gå med Hello Kitty underbukser? Her er et link til underbukserne;stakkels hello kitty, på underbukserne. Billedet skal helst ikke på bloggen, for ellers ville den blive ødelagt. :-) hehhe. Men her er nogle seje Hello Kitty stuff.
Den skal helt klart have hvis jeg nogensinde finder den, men den må nok være dyr så..
hello_kitty_clock.jpg
Hello Kitty er så nuttet! 
Så nuttet, igen. :)
- Hello Kitty is sooooo cute, and I like the cat so much. Guess what I saw today, Hello Kitty underwear for men?!?! That is so weird. Why would men wear Hello Kitty?
MariaNhu <3 

Ingen kommentarer: