23. jul. 2013

For en måned siden


Hey blog, godt nok længe siden jeg sidst har opdateret herpå. Jeg beklager stilheden, men jeg har haft meget at se til og der er sket meget indenfor den sidste måned. Når jeg så er hjemme har jeg ikke haft lyst til at sidde foran computeren, doven blogger, i know... Men jeg vil begynde fra et sted af: studenterugen.


Fra øverst til venstre af:

1. Yeah, lige fået huen på! 
2. Min kære familie. Asian-invasion på skolen, selvfølgelig skulle vi stå midt i det hele og tage masser af billeder (det er jo en selvfølge når man er asian).
3. Mine dejlige veninder.
4. Hr. Dumme fik også huen på - endda med et 12-tal i. Jeg er stolt!
5. Dimension. Kommer gående ned med eksamensbeviset. Snittet er jeg ganske tilfreds med. Det var en rigtig god måde at afslutte det hele på, med lærere og elever som sang så godt!
6. De to skønne piger, som jeg kommer til at savne at tilbringe hverdagen med.
7. Min mor og jeg inden vognturen. Det var dejligt at se hende med et stort smil på læberne. Så ved man at man har gjort mor glad og stolt.
8. Wuhuu, vi skal til at køre - kunne ikke vente med at komme afsted!
9. Dagen efter vognturen (om jeg var træt) holder vi studentergilde for familien og nogle venner. Sådan føles det at være student, i følge mig.


Ja, hvad har jeg så tænkt mig at gøre nu? Min plan er at jeg læser videre på mit nye studie på KU, hvis jeg altså kommer ind. Det finder jeg først ud af om en måned, men jeg håber virkelig! Hvis ikke, har jeg tænkt mig at tage et år med supplering samtidig med at jeg arbejder.

Ja, det var alt for nu. I må fortsat nyde ferien og det fantastiske vejr!



Love,
- Linh

Ingen kommentarer: