5. jun. 2012

Still alive

Jeg har forsømt bloggen her de sidste par dage, da jeg ikke rigtig har haft tid til at blogge. Lige nu har jeg jo ferie helt til d. 26/6, hvor den sidste årsprøve venter.Computeren bruges derfor ikke nær så meget som normalt.
Billederne her er fra weekenden, hvor vi i lørdags tog til Distortion. Jeg kedede mig i starten, mens jeg ventede på pigerne, så gik rundt for mig selv i et fremmede sted i København med et kamera i hånden. Vi fik dog ikke oplevet så meget Distortion, da det var sidste dag og det hele først startede kl. 20. Men vi kom gratis ind, eftersom vi kom nogle timer for tidligt. Det jo altid noget.

 Den ene side af broen.
 Den anden side.

 En ophejst Distortion-bus.
 DJ's, som gør klar.
Flot grafitti!!!


I må have en fortsat god dag! 
- Linh

Ingen kommentarer: