17. jun. 2012

FORLOVELSE

 Søskende..



 BRADVRRR :D

 hæhæ, lukket øjne :)
 Anh Phu og Chi Mai. :)




I går i går i går, altså lørdag.. var jeg til min kusines forlovelse! det var SUPER hyggeligt og der var masser af mad og hygge. vi var udendørs, og det regnede sygt meget. Og det var bare mega hyggeligt at sidde under et telt mens det regnede.. og der var mange mennesker. jeg havde denne fine kjole på og et par hæle fra min mor. <3 de var lidt syge, fordi der var(er) underligt print på. men ellers meget fine sko. :) i dag har jeg været til asian hoc giao ly, rigtig stille og rolig ellers sjovt nok.. :) men i må have det godt. i hele næste uge skal jeg forberede mig til min mundtlige matematik prøve. :) så meget kommer i ikke til at høre fra mig :) hav det godt.
XOXO Maria Nhu!  

Ingen kommentarer: