24. jun. 2012

Math vs. stripper



Okay, det skal lige siges at jeg selvfølgelig ikke mener dette. Idag har jeg ENDELIG fået færdiggjort mine 19 dispositioner til årsprøven på tirsdag, hvor jeg skal op i mundtlig matematik (surprise surprise). Så overskuddet til at skrive indlæg og finde inspiration har ikke ligefrem været stor, medmindre I vil høre om alle de formler og beviser, som jeg (forhåbentlig) er blevet klogere på. Det kan godt være at det "bare" er en årsprøve, men jeg ser det som om det er for real. Et af mine værste mareridt er nemlig at skulle op i noget og føle sig uforberedt, og derefter komme ud af døren som et slagtet offer! Men heldigvis har jeg også lavet andet end at terpe. I fredags stod den på super hygge med to dejlige tøser og i går øvede vi sange til et bryllup på lørdag, hvor vi skal optræde. Det skal nok blive godt!

Håber at I alle har det awesome og nyder læseferien, og til dem der ikke har, nyder, at det snart er sommerferie! ;-)

Lots of love,
- Linh

Ingen kommentarer: