7. aug. 2011

Chill!



I fredags var jeg til noget pige hygge, hvor vi spiste aftensmad, lækkert slik og sodavand, og en virkelig lækker chokolade kage! Det bedste af det hele var filmene vi så. :-) Vi så The ugly Truth, som jeg virkelig vil anbefale jer læsere. Den er såå sjov, og romantisk på samme tid! Den er genial, og lærerig. Hehhe. Den anden film vi så var en rigtig chick flick! Det var en rigtig tøse film, The House Bunny. En komedie, men også meget sød! Desværre ville de andre piger se en gyser, mens jeg og nogle af pigerne sad ind på værelset og prøvede at undgå lydene. Mine forældre kom inden vi nåede at se flere film, så da jeg kom hjem så jeg Remember Me, alene. Det er nok uden tvivl en af de bedste romantiske film jeg nogensinde har set. Den er næsten lige så god som A Walk to Remember. Men altså, jeg er blevet helt forelsket i hovedpersonen Robert Pattinson, som bare er for dejlig i filmen! Filmen har det hele med, og man kan ikke andet end at elske og græde til filmen!
Hav en forsat god søndag kære læsere!

XOXO MARIA NHU! 

Ingen kommentarer: