7. aug. 2011

2# Summer

.. videre fra turen om min sommerferie. :-))
Efter en lang tur i bil, var vi endelig nået frem. Byen var stille og rolig, der var næsten ingen mennesker. Det uhyggelige ved byen var at der var store kors overalt! Og vi boede nogle meter fra en kirke og en kirkegård! Det var skræmmende. Vores lejede hus gjorde det ikke meget bedre, fordi det lignede et spøgelseshus. Der var mange værelser, og der var rigtig mørkt. Men dagen startede godt, da der var masser af solskin. Senere på dagen storregnede det, hvilket var meget trist. De næste dage regnede det også rigtig meget. Så ens hår og makeup lignede noget værre rod! Vi fik alle våde sko, og vi skulle have grimme regnslag på. Det værste var at jeg havde valgt en pink regnslag, og lignede Quasimodo da jeg havde en rygsæk på. Men vi spiste meget McDonalds dernede, og jeg fik købt en denim skjorte, som jeg vil vise senere. Så dummede Cecilie og jeg rigtig meget. Vi så en lille nonne, som vi troede var en lille pige! Så tog vi billeder, fordi vi synes at det var sejt. Men det viste sig at pigen var en dværg. Såå grinte vi af vores dumhed, og larmede rigtig meget i Lourdes (Helligt sted, med en hellig kilde!) Vi fik uheldigvis skæld ud, da en dame så hvad vi grinte af. Hun sagde med fransk accent: I THINK THAT IT IS SOOOOO STUPID! SOO STUPID! Vi blev rigtig bange, og slettede billederne. Så vi holdte vores munde og dæmpede os. Ellers var turen til Lourdes meget rolig og fin, med kirke, McD, bede, og masser ad regn! Så gik turen videre til Barcelona!
Photobucket

Se kirken bag ved bilen! Scary!
Photobucket

Cecilie Van er meget glad efter en lang og hård tur for vores numser!
Photobucket
Photobucket
Den lille landsby, som vi boede i. Helt øde...
Photobucket
Spisestuen.
Photobucket
Gamer tid!
Photobucket
I en stor kirke, hvor vi næsten faldt i søvn under prædiken!
Outfit (lidt utydeligt). Hættetrøje: Papfar, Vans! Bukser: Fransa. Halstørklæde: Vans. Jeg var så dum at glemme en jakke, fordi jeg troede at vejret ville være perfekt! Men jeg tog fejl. Glemte også solbriller, som alligevel ikke betød så meget i starten!
Photobucket
Se mig, jeg ligner en fra Mellemøsten! hehhe. Og se de smås regnslag!
Photobucket
En underlig biograf, hvor vi skulle se en kedelig film! T_T
Photobucket
Søde børn. :))
Photobucket
Til Jomfru Maria optog. Meget sent om aften.
Photobucket
Flot.
Photobucket
Vi var meget trætte!
Photobucket
Foran La Grotto! (Grotten). En ny dag!
Outfit: Kjole: Only. Hættetrøje: Vans Papfar. Sko: H&M. Strømper: Netto!
Photobucket
Han er lidt sej, Fransisco.
Photobucket
Min far minder om lidt Quasimodo!
Photobucket
Det er svært at smile, da solen var rimelig skarp. En dag med lidt sol!
Photobucket
Tøsetid :P
Photobucket
Mor og Datter. <3
Photobucket
Min søs og jeg :-))
Photobucket
Min bror og jeg. :-))
Photobucket
Og min far. hehhe. Undskyld de mange billeder!
Photobucket
Min lille bror er bøsse :-(
Photobucket
Lækre Van.
Photobucket
Flot ikke sandt? :-)
Photobucket
Om aften til optoget igen.
Photobucket
En masse folk ..
Photobucket
SNEAK PEAK PÅ BARCAAAAA!

Tak fordi I gad at se alle billederne, og undskyld et rimeligt langt indlæg!

XOXO MARIA NHU! 

Ingen kommentarer: