1. aug. 2011

1# Summer

Nu kommer mit første indlæg om ferien!
Dagen startede kl. 6 om morgen hvor vi kørte til Tyskland for at låne biler. Det var en lang og hård tur med masser af pauser. Jeg havde personligt svært ved at sove, så jeg vågen hele natten mens min far kørte. Vi kørte gennem Paris ved motorvejen, og så de mange lys som var tændt. Kl. 4 om morgen lavede jeg og Cecilie morgen gymnastik, og drak varm kakao!
Photobucket

Det skal siges at vi spiste lige ved siden af en burger king, så det var ret pinligt! Og alle folk kiggede mega underligt på os.. :I
Photobucket

En lidt for proppet bagage!
Photobucket

De små børn, lækker røv.
Photobucket

De små igen, de leger Pikachiu!

Men det var alt for denne gang! Jeg kommer med flere indlæg selvfølgelig!

XOXO MARIA NHU! 

Ingen kommentarer: