11. feb. 2011

Vinterferie!

Yay! Nu er det endelig blevet ferie... igen! Føler mig rigtig lettet nu hvor alle afleveringerne er afleveret og at det første AT-forløb er afsluttet. Min computer kan desværre ikke oplade mere, så skal bruge min fars store, og larmende bærbar. Men det gode er at jeg måske får en ny! :D Lovede jo at vise mine tøjinvesteringe fra sidste uge, so here it comes. Er glad for at jeg købte disse 3 ting for kun 90 kr i alt. Men som I kan se, er prismærkerne der stadig. Har ikke lige haft tid til at pakke dem ud. Er især rigtig glad for detaljen i skulderen i den laksefarvede oneshoulder top.






It's finally vacation again. And I've no homeworks to do in the vacation. Here's some pictures of clothes I bought on discount last week.

Have a nice vacation!
- Linh

Ingen kommentarer: