27. feb. 2011

Gratis is!


I anledning af at Paradis is åbnede igen, kunne man få 2 kugler gratis. Derfor smuttede min veninde Uyen og jeg da lige ned efter vietnamesisk skole. Jeg valgte stracciatella og mintchokolade. Mums!

Indtil videre har jeg brugt dagen på at chille, kirke og lektierne. Har forresten også skiftet ble på min lillebror, i samarbejde med Don (min anden lillebror), fordi mine forældre ikke var hjemme. -.- Jeg kan sige så meget som at det ikke gik særlig optimalt. Gør det ALDRIG igen! Tror ikke jeg bliver en special god mor, hvis jeg en gang i fremtiden skulle blive det. Men jeg må videre med engelskstilen... Hav en fortsat god søndag!


Got free icecream in Paradise is yesterday, because the shop reopened. Have just changed my littlebrother's nappy and I swear this is the last time.

- Linh :)

Ingen kommentarer: