9. dec. 2010

Ps. I still love you.

Selvom vi skændes. Selvom vi ignorer hinanden nogle gange. Selvom vi bliver misundelige på hinanden. Selvom vi er to helt forskellige mennesker, betyder du stadig ubeskrivelig meget for mig. Jeg ved ikke rigtig ... 
du er der altid får smilet frem i mig. du er den der altid er underlig. du er den som er dig selv. du er den som jeg altid har haft et specielt forhold til. jeg ved ikke rigtigt .. igen .. du er nu bare vidunderlig, selvom du måske ikke er perfekt, (alle kan ikke være perfekte,) selvom jeg ved at det ikke holder for evigt .. men jeg kan da stadig håbe :) du er nu en ret perfekt fyr for mig. jeg takker dig, for alle de gode minder du har givet mig. 


Som titlen, ps. i love you. husk det, når du er sur på mig. :D 
 Jeg ser rimelig retarderet ud, men det har man vel lov til når man er til introfest. :) 


Knus Maria Nhu. <3 

3 kommentarer:

Kha Nguyen sagde ...

Jeg synes at du ser sød ud skat :i
Elsker også dig :I <3 :*
<3

g sagde ...

tihi, dejligt at vide. :D

du sød.

Kha Nguyen sagde ...

hvad skal jeg så gøre når jeg savner dig :i ?