10. dec. 2010

Be mine someday ..

Jeg vil have så mange ting, men har så få penge .. og min mor vil ikke betale for det hele .. :(

Men jeg vil helt klart have sådan nogle sorte defeeter sko. de er så lækre, og ingen har dem på min skole, så det er ret unikt. ^^
Jeg vil også have et par gummistøvler fra pieces, for ALLE har hunters, og det er nederen når alle går rundt med det samme..
Så mange andre sko, men alle ønsker kan vel ikke blive opfyldt .. og derfor må man vel vente .. :)

I want this dress too, den er så flot .. jeg kan rigtig godt lide farven + mønsteret. :) 


2 kommentarer:

Quyen sagde ...

Lucky you, at ingen har de defeeter sko. Synes jeg har set mange have dem.. :(

Og er HELT enig med mht. til hunters. De er fede ja, men alle har dem, hvilket er mindre fedt. :)

g sagde ...

jeg har ikke set nogen på min skole i hvert fald, men måske kan det være at det er vinter? who knows? ;)

- ja, alt for mange har dem ..